Derty Serwis to specjalistyczna firma świadcząca usługi odgrzybiania likwidacji wilgoci i osuszania

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Odgrzybianie pomieszczeń - profesjonalne usługi odgrzybiania i dezynfekcji Warszawa

Dzień dobry,

Nazywam się Przemysław Dobosz i prowadzę swój mikro biznes Derty Serwis w Warszawie
Zajmuje się odgrzybianiem mieszkań i obiektów przemysłowych, likwiduje pleśń grzyby i ich zarodniki.
Moja praca polega na rozpoznaniu 'potworka' , który okupuje

Wasze ściany czy dach i znalezieniu przyczyny zagrzybienia. może to być choćby źle wykonana izolacja budynku, brak wentylacji, albo najzwyklejsze przyniesienie zarodników do domu, choć to tylko najczęstsze przyczyny. Lubie swoja prace - fachu nauczyłem się w Szkocji, gdzie pracowałem 4 lata - tam wysoka wilgotność i ciągle deszcze
powodują, ze grzyb domowy to prawdziwa plaga dla mieszkańców. Szczęśliwie są odpowiednie sposoby i nowoczesne chemikalia, które pozwalają odgrzybić pomieszczenie i pozbyć się intruza na długo.

Gwarancja na moja usługę to 2 lata. Ceny mojej pracy są bardzo zróżnicowane i zalezą od wielu czynników, ale górna granica oscyluje wokół 1200 zł za pomieszczenie. Jeżeli macie problem z grzybem domowym w Waszym M albo piwnicy cz biurze dajcie mi znać - chętnie pomogę.

Przemysław Dobosz
Derty Serwis
Wałbrzyska 12, 02-739 Warszawa
kom. 504 928 205
dertyserwis@tlen.pl

Jezeli chcecie obejrzeć moja robotę albo zasięgnąć opinii zapraszam na Facebooka/dertyserwis lub stronę internetową
a
Pozdrawiam wszystkich moich klientów, bo wiem jak uciążliwy potrafi być grzyb domowy
XXX